Rowenta на твоєму боці
Наші продукти розроблені таким чином, щоб їх можна було легко відремонтувати, розібрати і
знову зібрати. Дуже велика кількість деталей зберігається окремо (40 000 найменувань, що зберігаються у Франції,
відведено для потреб Європи) для того, щоб відремонтувати те, що необхідно і за найменшу вартість.

Інженери Rowenta пропонують модифікації на основі оперативного зворотного зв'язку для того, щоб нові покоління продуктів можна було ще легше відремонтувати. Кожна нова модель готової продукції сертифікована з логотипом "можливість ремонту 10 років».


Rowenta прагне постачати в середньому 10 років після покупки всі технічні деталі практично для всіх продуктів *.

Для того, щоб забезпечити найшвидшу доступність запасних частин, половина даного складу виготовлена з урахуванням задоволення потреб в найближчі роки, для продуктів, які більше не виробляються.

Вартість ремонту часто дешевше,
ніж заміна продукту, зокрема, через зниження цін на запасні частини (на 30% в середньому з 2012). Ремонт не змінює будь-яким чином якість продукту,а обмежує негативний вплив відходів на навколишнє середовище.
* Понад 95% продуктів, що продаються Групою СЕБ в Європі в 2016 році - ремонтопридатні (з яких 22%, за винятком не більше однієї або двох частин, недоступні для ремонту за «розумною» ціною).

Rowenta біля тебе...
Найкращий сервіс для ваших продуктів забезпечують професіонали Rowenta, які завжди будуть шукати рішення, щоб розширити можливості використання продукту.
Сьогодні, більш 6500 авторизованих сервісних центрів працюють з вами, щоб забезпечити стійкість продукції по всьому світу, незалежно від країни придбання або використання.
Натисніть на кнопку, щоб знайти найближчий авторизований сервісний центр. Не забувайте про перший пошук, щоб переконатися, чи існує рішення серед багатьох джерел онлайн допомоги.
Зайти сервісний центр Найпоширеніші запитання6 500 авторизованих
сервісних центрів
Ремонтувати легко
Звернувшись до найближчого авторизованого сервісного центру, дефектна запчастина в приладі Rowenta може бути швидко замінена.
Це дозволяє відремонтувати вироби впродовж багатьох років, навіть після закінчення гарантійного терміну.
Замовити запчастини3D друк Зробити ремонт легшим, щоб користуватися приладами довше
Для того, щоб забезпечити довічний запас деяких пластмасових деталей, Rowenta тестувала з травня 2016 року перші продукти відремонтовані за допомогою 3D надрукованих запчастин.