1. Зв'язок з Rowenta — служба підтримки
Ви можете зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів щодо будь-якого запиту, пов’язаного з нашими продуктами та послугами. Однак для швидкого пошуку відповіді пропонуємо спочатку ознайомитися з такими розділами:
- Питання, що часто задаються.Отримайти відповіді
на питання. - Придбати аксесуариПридбати аксесуари, витратні матеріали або
запасні частини для вашого продукту. - Інструкції користувачаЗнайти інструкції користувача
для ваших продуктів - ГарантіяПереглянути умови
гарантії продукту. - Можливість ремонтуВаш продукт можна відремонтувати ?
- Сервісні центриЗнайти авторизований
сервісний центр.
2. Хочете дізнатись більше про наші послуги? Перевірте ці розділи :
3. Хочете дізнатись більше про наші послуги? Перевірте ці розділи :
Будь ласка, зв’яжіться з одним із наших уповноважених фахівців з ремонту.
Rowenta має акредитовані сервісні центри в Україні, які займаються гарантійним ремонтом побутової техніки та постгарантійним обслуговуванням, а також продають аксесуари та запасні частини.
4. Ви можете зв'язатися з нами за допомогою простої веб-форми, щоб надіслати запит, будь ласка, виберіть тему, пов'язану з вашим питанням
Потім заповніть форму, яка з'явиться, і надішліть її нам. Ми відповімо на ваш запит якомога швидше.
Заповнити контактну форму5. Хочете зв'язатися з нами за телефоном ?
Телефон гарячої лінії: 0800 30 80 83
Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 9.00-18.00
Наша служба післяпродажного обслуговування та постгарантійної підтримки споживачів може відповісти на всі ваші запитання щодо товарів та послуг бренду Rowenta. Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами по телефону в зазначені години роботи кол-центру. У неробочий час ви можете скористатися нашою контактною формою, ми відповімо на ваш запит якомога швидше. Офіційною є лише вказана інформація про торгову марку Rowenta та контактні дані на веб-сайті rowenta.ua.