Інструкція і часті питання (FAQ) про Xforce Flex 9.60 Allergy RH2037WO

Flex: Ідеальне прибирання від підлоги до стелі

Більше не переймайтеся через прибирання з XForce Flex 9.60. Завдяки постійній потужності всмоктування до 100 повітряних Ват* для максимальної ефективності з часом і надлегкій конструкції — вагою лише 1,1 кг при використанні бездротового пилососа в ручному форматі — XForce Flex 9.60 забезпечує ідеальне поєднання продуктивності та комфорту. Відкрийте для себе унікальний досвід прибирання, доповнений фірмовими технологіями Rowenta: система гнучного стіку для доступу скрізь, не нахиляючись, дисплей Smart Control у реальному часі, автоматичне регулювання потужності всмоктування за типом підлоги тощо.

Номер для довідки : RH2037WO

Запитання та відповіді

Можливо, пристрій перегрівається.
Зупиніть пристрій і залиште його охолоджуватися впродовж щонайменше 1 години.
Якщо проблема не зникне, зверніться до служби підтримки користувачів.
Зарядний пристрій неправильно підключено до пристрою, або він несправний.
Перевірте, чи правильно підключено зарядний пристрій. Якщо його потрібно замінити, зверніться до авторизованого сервісного центру.
Це цілком нормально. Пилосос можна залишати постійно підключеним до зарядного пристрою без жодного ризику.
Спрацював пристрій захисту від перегрівання.
Зупиніть пилосос. Перевірте, чи заважає що-небудь обертанню щітки. Якщо є перешкода, вийміть її й очистьте щітку, а потім увімкніть пилосос.
• Трубку чи шланг частково заблоковано: розблокуйте їх.
• Пилозбирач заповнено: опорожніть його й очистьте.
• Пилозбирач встановлено неправильно: встановіть його правильно.
• Всмоктувальна головка забруднена: зніміть механічну щітку й очистьте її.
• Поролоновий фільтр для захисту двигуна забився: очистьте його.
• Щось перешкоджає обертанню щітки чи шланга: зупиніть пилосос і очистьте деталі.
• Щітка зношена: для заміни щітки зверніться до авторизованого сервісного центру.
• Ремінь зношений: для заміни ременя зверніться до авторизованого сервісного центру.
Використовується неправильний або несправний зарядний пристрій.
Для заміни зарядного пристрою зверніться до авторизованого сервісного центру.
Перевірте фільтр. Якщо він у поганому стані, замініть його.
Опорожніть пилозбирач.
Перевірте стан щітки, за потреби відновіть її або замініть.
Перевірте, чи повністю заряджено акумулятор після повного циклу заряджання.
Якщо акумулятор несправний, замініть його.
Ваш прилад містить цінні матеріали, що можна видобути або використати ще раз. Залиште його на міському пункті збирання відходів.
Якщо вам здається, що якихось частин бракує, зателефонуйте до центру обслуговування покупців, і ми допоможемо вам знайти прийнятне рішення.
Будь ласка, перейдіть до розділу "Аксесуари" веб-сайту, щоб легко знайти те, що вам потрібно для вашого продукту.
Знайдіть більш детальну інформацію в розділі «гарантії» цього веб-сайту.